* WE DESIGN & BUILD YOUR DREAM * For More info please contact: 08190594 6660 / 08128810 6660 / 08157207 2450 / 08131110 0200 /022 54410807
You are here:

Interior & Furnishing Online

logo gos

Online

 

 

login



whosonline

We have 1 guest online
Profile Global Optima PDF Print E-mail
Written by Administrator   
Sunday, 12 January 2003 07:53

 

THE COMPANY

Global Optima was formed  as an intergraded consultancy dedicated to professional Design and Contracting business. We have strong philosophy statement - Design and Build, which is the foundation represented to founders ideal conception and pursuing perfect matching of spatial design and harmony of sharp and texture.

Global Optima is managed and supported by a group of creative, dynamic and cordial professional participants with expertise in Interior design,Product design,Graphic Design & Architecture. We have achieved consistent growth through significant involvement in wide-range of design and contracting projects.

We can manage the project plan effectively also sub-contractors in finishing all works on time with high quality. As we have stuck to this standard when providing services to our clients, many Companies & Individual Customers in the world have become our clients.

QUALITY

The credit of our phenomenal growth goes to our commitment to quality and excellence. Our focus is to create pleasing Interior design & products and provide high quality original designs to our clients. We believe that designing aesthetically is an art in itself and strive to achieve perfection in our endeavors.

We endeavor to offer unparalleled Interior decoration and designing products of highest quality. We take strict measures to maintain the desired quality standards at all levels. To ensure that specific quality standards are met, we station our own QC engineers at the manufacturing units to maintain a strict vigil on the quality of the products.

MISSION

We endeavor to be the key player in the interior designing and decoration industry and strive to be an ambassador of excellent products that bespeak beauty and elegance. We are committed towards innovation and develop products of supreme quality standards. We also aspire towards continuous improvement, innovation, and create a market niche for our selves.


 

 

Global Optima dibentuk sebagai konsultan untuk mewujudkan konsep desain dan kontraktor yang professional. Filosofi kami adalah Design & Built, dimana konsep tersebut didasari dengan kesempurnaan ruang desain, keselarasan bentuk dan tekstur, yang kemudian direalisasikan dengan wujud yang nyata, kokoh, dan fungsional.

Global Optima dikelola dan didukung oleh orang – orang yang professional kreatif, dinamis, dan ramah dengan keahlian dalam bidang desain interior, desain produk, desain grafis, dan Arsitektur.

Kami dapat mengatur rencana projek dengan efektif juga pekerjaan sub kontraktor yang kami selesaikan tepat waktu dengan kualitas yang tinggi. Kami memberikan standar pelayanan yang tinggi kepada seluruh klien kami.

KUALITAS

Keunggulan Global Optima dapat dilihat dari komitmen kami untuk menjaga kualitas dan mutu yang tinggi. Fokus kami adalah untuk menciptakan suatu desain dan produk yang memuaskan dan memiliki desain yang orisinil. Kami percaya bahwa desain yang sempurna merupakan suatu karya seni yang indah.

Usaha kami untuk menawarkan desain didasari dengan kualitas yang tinggi. Kami selalu mengukur dengan teliti untuk menjaga standart kualitas, dengan menempatkan QC Enggineer pada seluruh divisi produksi.

MISI

Global Optima selalu berusaha untuk menjadi yang terdepan dalam bidang desain. Dan kami juga berusaha untuk menciptakan produk-produk yang sempurna, elegan dan indah sebagai ciri khas desain kami. Komitmen kami adalah terus menciptakan & mengembangkan produk yang inovatif dengan kualitas yang tinggi sehingga kami dapat menjadi yang terdepan dalam bidang desain.

 

Last Updated on Friday, 08 January 2010 12:27